lördag 1 februari 2014

Att följa sitt hjärta


Glöm inte bort att besöka min nya sida som jag öppnat under den tid Blogger inte hade förmåga hjälpa mig lägga in mina sidor här igen - NU har jag äntligen begripit vad som hänt, något som jag med största sannolikhet inte har begärt själv eftersom jag vill att sidorna skall synas! Gjort är gjort! Jag andas ut och mår bra medan du kan gå in på min nya blogg/hemsida här! Jag hoppas du finner information som är givande och kan hjälpa dig och ditt barn till nya nivåer!

Ytterligare en sida, som jag skall försöka bygga upp med informativa videos kan du se här!


Njut nu av den här fantastisk historien om en gosse som hamnade i utanförskap pga attityder om funktionshinder - lyssna och lär!

Lycka till i framtiden genom att våga tro på dig själv och dina förmågor!

Inga kommentarer: